sobota, 13 grudnia 2008

11 Urodziny Bass Medium!!!

No i jestem już tutaj. A jeszcze wczoraj byłem w mieście Poznaniu. Dlatego też zapraszam do obejrzenia małej fotorelacyjki!

"Nawet najdalsza podróż zaczyna się od pierwszego kroku." Dla mnie pierwszym krokiem było dojechanie do Leszna :)

Podróż momentami była bardzo nużąca

Jednak w końcu dotarliśmy do celu!

Oczywiście obowiązkowy punkt wizyty w Poznaniu: Stary Nowy Browar

Poznaniacy w ciekawy sposób radzą sobie z brakiem śniegu ;)

Rasta fryzjer :D

Oczywiście nie ma to jak porządny lans przy plakatach EWR

Nawet Majki nim nie pogardził :D

Oczywiście obowiązkowa sesja ze Starym Marychem :)

Powoli, aczkolwiek konsekwentnie zmierzaliśmy do Piwnicy21

Gdzie czekał już na nas Dżin ze swym bratem

oraz Rzul (Anka), dzięki której dostałem wejściówkę...

...i która za wszelką cenę chciała uniknąć sfotografowania :D

Nie zabrakło także Dooliego, który przyniósł swój nieodłączny ręcznik

Oraz Maleństwa, która robiła dużo zdjęć

Spotkałem również Jahstinę z koleżankami (co też mogło znaczyć "W"? "Wrocław"? ^^)

Tymczasem na scenie dobry sound grał - Jam Vibes

Dżinu lansował się swoją forumową koszulką

spotkałem też Monikę:)

Na scenie zaś pojawili się Bob One, Marika...

...i Junior Stress

Pijesz sobie piwko spokojnie a tu ci walą po oczach lampą :P

Krótko mówiąc: Bob One

Bekstejdż nie bawił się gorzej od publiki

Czyżby zdjęcie do reggae pudelka ;>?

Jedni mieli białe ręczniki, inni biały papier ;)

Oczywiście królową nocy była Marika :)

I to wszystko, koło 3.35 byliśmy już w pociągu by wracać do domu. Niech gest Majkiego mówi tym, którzy chcą więcej zdjęć, aby się do mnie zgłosili.

Dziękuję za uwagę :)

Brak komentarzy: