piątek, 13 marca 2009

Co tam u mnie w marcu?

Witam szanownych czytelników! Jako że zaliczyłem wreszcie poprzedni semestr, będę miał teraz więcej czasu, aby się tu (i ówdzie) rozpisywać. Jak może ktoś zauważył, zacząłem justować tekst, więc powinien on być teraz bardziej miły dla oka. W tej notce umieszczę skrótowo co ostatnio się fajnego się działo i co w najbliższym czasie się wydarzy.
7.03.2009 r. - odbył się w Wytwórni Filmów Fabularnych pierwszy prawdziwie dubowy festiwal w Polsce - Independent Dub Day. Jedną z gwiazd był pokazany wyżej Little Roy. Szersza relacja z tego wydarzenia niedługo na Zbychowcowie i w następnym wydaniu B.e.s.t.-a! Tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Sukces! Po dłuższej przerwie poszedłem w końcu do teatru! Fakt - bilet miałem za darmo, więc byłem w pewien sposób zmotywowany poprzez wyeliminowanie negatywnego czynnika (czyli ceny biletu ;) ) oraz to, że mogłem bez ciśnień zaprosić na wyjście kogo tam chciałem (pozdrawiam!). Przedstawienie "Bat Yam - Tykocin" w Teatrze Współczesnym w bardzo ciekawy, nowatorski i (jak mi się wydaje) obiektywny sposób ukazuje zarówno problemy stosunków polsko-żydowskich, jak i te, które dotyczą w gruncie rzeczy wszystkich, niezależnie od narodowości czy innych czynników. Polecam! Spektakl robi wrażenie!
Z okazji urodzin KampusTV Uniwersytet Ekonomiczny odwiedził Kamil Durczok, znany dziennikarz, publicysta, prowadzący program Fakty w telewizji TVN. Odpowiadał on na pytania studentów (chociaż zdarzały się pytania osób spoza mojej uczelni), które dotyczyły nie tylko pewnego stołu ;) .
Z drukarni przyjechał już nowy, marcowy numer B.e.s.t.-a! A w nim m.in.:
  • O dresach z Cordoby
  • O tegorocznych The B.e.s.t.-orach
  • Kim był Oskar?
  • Moja recenzja płyty Vintage Paraliża (jest także do przeczytania w poprzedniej notce) oraz inne recenzje, również warte przeczytania
  • Nowe Przygody Krzysia (no może nie do końca nowe, ale dla niektórych z pewnością)
  • Wieści z "PRZEGUBOWCA" i RUSS-u
  • I wiele innych.... :)

1 komentarz:

Libri Legebantur pisze...

O, nowy odcinek komiksu o mnie ;)