czwartek, 19 listopada 2009

Zdjęcie do CV

Jak wiesz, a może nie wiesz, Szanowny Czytelniku Zbychowcowa, poszukuję ostatnio intensywnie jakiegoś zajęcia zarobkowego. Z tego też powodu pomyślałem, że przyda się mi odpowiednie zdjęcie do CV! Dlatego też zwróciłem się z prośbą do Ali (pseudo: Alicja), czy aby mi takiego nie zrobiła. Moja prośba spotkała się z aprobatą tejże osoby i wyniki tej mini-sesji fotograficznej możecie zobaczyć poniżej.To zdjęcie raczej nie wygląda zbyt zachęcająco, takie no powiedzmy "oooo co chodziii?". Ale mi tam się podoba. Niestety - moje zdanie nie ma tu nic do rzeczy.

Cwaniaczek - na pewno na pewnych stanowiskach właśnie takich potrzebują!

Że niby oczko puszczam jak niegdyś w reklamie piwa BOSMAN ;)
w rzeczywistości tak reagują moje powieki na błysk lampy, co trudno mi powstrzymać, przynajmniej w 50%
Walka z odruchem zamykania oka była ciężka, co widać powyżej.

W końcu udało się! Idealny pracownik, uśmiechnięty, zadowolony z życia. Czekać tylko na lawinę ofert pracy!
P.S. Kto zgadnie gdzie robione zdjęcia, dostanie czekoladę ;)

4 komentarze:

Unknown pisze...

W kuchni akademikowej!

Zbychowcowo pisze...

nie

Unknown pisze...

W pokoju Ali!

Zbychowcowo pisze...

nie-e, Kuba już nie masz nawet co liczyć na czekoladę :P